usa2015.reismee.nl

Las Vegas - Lone Pine

Je geeft je man een taak.. en dan vergeet ‘ie de helft. Kun je alsnog aan de bak.. pffff..

Tongue Out

Even op chronologische volgorde:

In National Park Zion hebben we weer wat wildlife gespot. De hertjes kwamen weer gezellig over onze kampeerplek heen scharrelen.

En even een fotootje van ons o-zo-welkome zachte bedje in de hotelkamer in Las Vegas. Heerlijk om weer eens op een bed te liggen waarbij je niet met een nek hernia wakker wordt ’s ochtends.

En natuurlijk ons uitzicht op de Strip. Met deze foto krijgen jullie misschien een beetje een beeld hoe achterlijk groot de hotels daar zijn.

Komt deze zaak jullie bekend voor Discovery Channel kijkers?

En de Maestro himself ook even op de foto natuurlijk om even duidelijk te maken dat we niet zomaar ergens een foto vandaan gehaald hebben.

Vervolgens zijn we door gereden om een hapje te eten bij Penny van The Big Bang Theory.

Eenmaal Vegas uit kwamen we weer in de woestijn terecht. Jullie mogen allemaal wel heel dankbaar zijn dat we dit hier veilig kunnen typen en niet ontvoerd zijn door aliëns in Area 51.

Na een ellenlange rit door de woestijn kwamen we uit in Death Valley. Wetende dat onze camper verhuurmaatschappij ons hier niet op wilde pikken als we met pech kwamen te staan én met temperaturen boven de 40 graden was dit een spannend ritje. Helemaal toen de motor van onze camper het wat zwaar kreeg en begon te roken. Maar na een kwartiertje koelen was hij weer tevreden en konden we met een bijna gerust hart weer op weg.

En zo zitten (liggen) we er nu bij, klaar om morgen onze tocht naar Yosemite National Park te vervolgen. We zitten hier twee dagen op een natuurcamping tussen de beren, dus waarschijnlijk komt er dan geen update (mam).

Mam

Brrrrrrrrrr. Maar goed dat we jullie reis ervaringen naderhand horen en niet alles weten.Jullie komen straks als halve wilde terug# Maar het is echt een levenservaring als we de beschrijving lezen en de foto`s bekijken.Heel bijzonder.Geniet er van het is al weer bijna om.Liefs XXX

Hayat

Debs! Super leuke verhalen en wat een gave foto's! Geniet ervan en tot snel xx

Thom en Wil

Hey D&D, wat een afwisseling en spanning tijdens jullie reis! Leuk om jullie verhaal hier te lezen. X Thomas en Willy