usa2015.reismee.nl

Bryce Canyon - Zion NP

Vandaag moesten we vroeg op, want Deborah moest zo nodig paardrijden. Dus David om half 8 uit bed gesleept (half 7 zelfs voor zijn gevoel, we zijn gister door een tijdzone heen gereden en het is hier nu een uur later dan de tijd waar we net aan gewend waren) en richting Bryce Canyon gereden.

David heeft nog even getwijfeld of hij mee zou gaan (ja echt), maar gelukkig heeft hij dit niet gedaan. De tocht was waanzinnig mooi, maar ging over erg smalle bergpaadjes langs kliffen de Canyon in. Echt een super ervaring!

Na de tocht zijn we door gereden naar Zion National Park. Hier verblijven we twee dagen en morgen gaan we dit park verkennen. Momenteel zitten we er zo bij:

Met dit als uitzicht:

Mam

Hallo kids..
Wat spannend op een onbekend paard rijden.
Maar goed dat ik er niet bij geweest ben. Geef David groot gelijk. Ik hou het maar bij een rolstoel rijden met de avondvierdaagse. Geniet er van!! liefs Mam en Godfried.XXX

Ma en pa

Poeh, wat een hoogte. Ik heb dan liever een klik met een ezel, dan te zitten op een paard ????

Benieuwd

dat Deborah de hele dag op een knol gaat rijden snappen we wel... maar wat heeft David deze hele dag dan uitgespookt ?