usa2015.reismee.nl

Gearriveerd!

Dag lieve luitjes,

Het is bij jullie nu 4 uur ’s nachts en over een uur zijn we, op een hazenslaapje in het vliegtuig na, 24 uur wakker. We proberen er nog wat uurtjes achteraan te plakken om zo snel mogelijk in het ritme te komen; het is hier nu namelijk pas 7 uur ’s avonds.

We zijn veilig gearriveerd in San Francisco en hebben onze eerste fast food maaltijd uiteraard alweer achter de kiezen.

Laughing
Note to self: ALTIJD voor een ‘small’ kiezen als ze je vragen welk formaat voedsel of drinken je wilt! De medium Ice Tea was al bijna een liter! Op de 5,5 uur vertraging na hebben we verder een erg relaxte vlucht gehad.

Morgen gaan we onze camper ophalen en gaat het avontuur echt beginnen. Nu we vaste grond onder onze voeten hebben begint Dave ook de lol van de reis in te zien. Hopelijk kan hij een beetje met het gevaarte overweg. (En zo niet, dan houden we dat uiteraard lekker voor ons zelf)

Oja enne.. allemaal gefeliciteerd met onze 5e trouwdag en Jorian’s verjaardag!

Sealed

Mam

Gelukkig weer grond onder de voeten! Gefeliciteerd met jullie 5 jarig jubileum! Have fun! Groet Godfried Mam en uiteraard ook van Manuel

Tom en anita

Yes....geland, nu kan het echt beginnen!! Ga heerlijk genieten en van harte met jullie trouwdag.....